miércoles, 27 de septiembre de 2017

Zamenhof-Tago en Torrox

Pro diversaj kialoj la 21-a Andaluzia Kongreso de Esperanto, ne okazos ĉi-jare, sed ni preparis specialan eventon okaze de la Zamenhof Tago. Ni pardompetas al tiuj, kiuj jam planis ĉeesti la kongreson.

La Zamenhofa Tago (15a de decembro) estas la naskiĝtago de L.L. Zamenhof (1859-1917), la iniciatinto de Esperanto, kaj la plej vaste celebrata festotago en la Esperanto-kulturo.

En tiu tago, aŭ en alia konvena tago proksima al ĝi, esperantistoj tra la mondo okazigas specialajn renkontiĝojn por festi la okazon.

Andaluzoj festos la Zamenhof-Tagon la sabaton 16an de decembro per komuna tagmanĝo en restoracio che la marbordo de Torrox.

La celebrado de la 15a de decembro ankau estas konata kiel Tago de Esperanto-Literaturo au Tago de Esperanto-Libro. Tiel, ni solenos la 30-an datrevenon de "Pandemonio", unua literatura libro eldonita de AEU en 1987.

El Dia de Zamenhof (15 de diciembre) es la fecha de nacimiento de Luís Lázaro Zamenhof (1859-1917), iniciador del Esperanto, y la fiesta más extendida en la cultura del Esperanto.

En ese día, o en fecha cercana, los esperantistas en todo el mundo celebran encuentros especiales para festejar la ocasión.

Los andaluces celebraremos el Dia de Zamenhof el sábado 16 de diciembre con un almuerzo en restaurante de Torrox-Costa.

La celebración del 15 de diciembre es también conocida como el Dia de la Literatura en Esperanto o Dia del  Libro en Esperanto. De esta manera, conmemoraremos el 30º aniversario de "Pandemonio", primer libro editado por la Asociación Andaluza de Esperanto en 1987.


No hay comentarios:

Publicar un comentario